Wednesday, May 24, 2006

Blog Power

I just want to say hearts to blogs everywhere today. How much do I love them? Pooploads. Yesterday I came across a post on brownstoner about someone spotting some bluestone being ripped up out of a city sidewalk. This person posted that they were giving it away. So Arthur and I trekked over to said locale last night and loaded up the car. Arthur climbed into the dumpster to investigate even - the load was that good. The bluestone is perfect for the yard - almost exactly what we've been looking for! Score 100 points for blogs.

27 comments:

PD said...

At first I thought this read Blunstone! I thought--oooo, I gotta get me a piece of that.

I can't wait to see the yard...while eating a charred hot dog.

Mountain Man said...

I also love blogs for celebrating our dear ether chums. I want to wrap that hot dog in a bun of hamburger meat. Yeah FB, we miss your yard!!

AlsoArthur said...

I wanted to keep diggin! But damn Rhonda The Honda wasn't built for heavy stone carrying. If only we had twice as much as we carried. But hells yez! Free! Fun!

So FB, when DO we want to have the official BlogBQ? June.....17? June 24?

PD said...

yes, BBBQ!

I heart blogs and BBQ.

fairy butler said...

yes, pd there are pieces of colin up for grabs in a dumpster on st marks. such delicate, musical flesh ripe for planting. i will be starting my zombies grove in the corner under the tree.

AlsoArthur said...

it's already very mushroomy over there, so I bet zombies will grow like crazy!

sloth said...

Oh fb, let's have a BBQ with colon on the cob! yummmmmm!

PD said...

Yes to the Zombies grove. I will make a pilgrimage to it every week.

sloth said...

FB, I think we may need one of these.

fairy butler said...

oh dear! why are they flesh colored? so disturbing!

toodles said...

wifey wants this:
http://www.exsilbreastforms.com/gluteal_explants.html

damn asians and their boney bums.

krixfort said...

june 24!!! june 24!!!!

Mildred said...
This comment has been removed by a blog administrator.
sloth said...

toodles, I am going to order 3 of those silly-cone bum cheek underwears plus a stack of the Sitzfleisch® pillows. I will use them all at once... layering is key, here.

toodles said...

j-lo it fer reelz!

Now all the garmento doods will be going WHAT WHAT! when you sashay by.

wwwww said...

um... strip badminton? i mean shuttlecock.

fairy butler said...

i will be mia today. there is a beige outing to the mets game moments away... wish me sanity and patience. the beer is waiting for me.

overcaffenatood said...

go pets er vet umm mets!

erm..go beer! eat them hotdogs EAT EAT EAT YUMM WASH IT DOWN YEAH BABY GIMME SOME OF THAT JET PACK KEG OF BUD LIGHT OH YEAH I GOTS MINES!

AlsoArthur said...

random unnecessary info...

Paulie from the sopranos is at the audio facility where I'm workin' tooday. fun! I guess silvio was here yesterday. It'z all mobbed up, up in here yo!

AlsoArthur said...

oh, more random info. This time it's just downright depressing.

I just saw a blurb that the american idol winner got 63.4 million votes. More votes than any president in american history. Now, add in all thee votes for the other finalists and just think how fucked up that is. Motherfucking fucked up.

toodles the head-in-the-sand-patriot said...

Freedom hator.

brambles said...

Slightly less depressing: you don't have to be 18 to vote on A.I.

But still pretty pathetic.

slothybrambles said...

I saw a guy on a motorcycle who looked just like Johnnycakes the other day...

toodbiatch said...

I have mentioned it b4, but have u seen this arthur?


http://hype.non-standard.net/

very cool audio blog compiler.

I'm listening to sweet ass back-to-back diplo podcasts today.

search for css and hot chip kinda interesting.

toodbiatch said...

hmm just when you have seen it all today it's this:

http://www.skinterra.com/product/
lines/talika1.html#tl127

from the french comes this product that is tiny eyebrow hairs suspended in a clear gel for one to paint eyebrows on for reals, or prehaps a goatee (I painted one on) or a Brazillian yeah baby, uh huh.

"it's a living Guess" I keep telling myself as I try to artfully arage a blob of this product to photograph. mb FB would like some to paint hair on some balding areas on teh relix.?

AlsoArthur said...

posted by toodles on another forum.

A must share! Spock's Crib.

http://www.youtube.com/watch?v=eBXal1GAA4A&dpos=0

Anonymous said...

Looking for information and found it at this great site... 2000 saleen mustang convertible Keyword bextra qoclick Domaine de vaudijon Livingston registrar